Nörd


Jag är en riktig nörd. Har kollat på 11 avsnitt av Heroes idag. 11 stycken. På en dag. Jag hade nämligen aldrig tillfälle att följa den serien förut, så nu fixade jag hela säsong 1. Men mitt huvud håller typ på att explodera av allt tv-tittande. 11 avsnitt är liksom 7-8 timmar. Sen klockan 12 idag.

Nu ska jag vila huvudet lite tror jag :P Förhoppningsvis är jag inte lika sjuk imorgon när jag vaknar. Jag är en sån person som i stort sett aldrig blir sjuk på riktigt, så när det väl händer är det apjobbigt. Eller rättare sagt, jag är så ovan så jag blir totalt kinkig och tycker synd om mig själv :P

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

du kanske blir en hero av allt tittandes? :P serien äger. ^^,

Postat av: Nina

Bra jobbat! ;)

2008-08-21 @ 07:19:01
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback