Min blommiga datorväska


Precis hemkommen från Nina. Vi möttes upp i Tumba idag när hon hade slutat jobbet, sen åkte vi till en sån där budgetaffär med en massa krimskrams. Hittade fina teburkar o sånt :) Efter det tyckte vi att donken lät som en bra idé, så vi körde drive through och åkte hem till Nina o käkade lite. Hon skjutsade precis hem mig så nu sitter jag här och latar mig. Typ. Ska hem till Cissi på tjejmiddag klockan sju, men orkar inte börja göra mig iordning ännu. Jag hatar att vara helt iordninggjord när det typ är minst en timme kvar innan man ska dra.

Fick hem den där fina blommiga väskan från H&M Divided idag också. Det bästa var att den faktiskt är så stor att datorn får plats :D Finare datorväska får man leta efter! :)





Kommentarer
Postat av: dolly

åh va fin ;P vill åxå ha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback