Lill-lördag

Min farmor är ett geni! Hon kom på att jag kan sova med en sån där lapp som man har för ögonen för att sova bättre (vet inte riktigt vad det heter). Min bror har nämligen en tendens att smälla upp min dörr och tända i mitt rum vid fem-sex på morgonen. Provade inatt och jag märkte inte ens att han tände :D Halleluja!

Gårdagen var trevlig :) Vi åt middag hemma hos min faster och sedan drog jag och Sofie vidare till Engelen vid slussen/gamla stan. Där träffade vi Sofies två killkompisar och sedan drog vi vidare till Snaps på medborgarplatsen. Engelen har väl en lite äldre åldersgrupp än mig (ungefär 40+), men Snaps var faktiskt otroligt bra. Jag trodde att det skulle vara ett ställe med lite äldre, men det var folk i min ålder. Dit blir det definitivt fler visiter :)

Sen fick vi skjuts hem till Sofie av hennes kompisar, och sedan hämtade pappa upp mig efter jobbet och vi åkte hem (han jobbar natt den här veckan). Jag kom väl hem runt 2-3 och somnade ganska direkt. Märkte även imorse att jag hade fått ett lite weird sms av en kompis om att han var hög på lim och byggde en isbjörn av papper... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback