In the hood aka Märsta

Nu är jag hemma hos Amanda :) Hon säger att det inte är halsbränna jag har (och hon vet för hon har det typ hela tiden), så nu är jag väldigt förvirrad över vad min hals försöker säga till mig :/ Känner mig lite febrigare än tidigare idag, men det kan ju bero på att jag släpade hela datorväskan ut hit till Märsta. Sånt tar på krafterna :P Var även tvungen att gå/jogga till tåget eftersom bussen var försenad och jag inte visste om jag skulle hinna. Amanda bor nämligen ute på vischan här i Märsta och hennes bussar går ungefär en gång varannan timme, som mest. Därför var jag tvungen att hinna med just det tåget för att passa in bussen.

Har ni märkt att i stort sett alla mina inlägg de senaste dagarna handlar om att få sympati? ;) Men ibland måste man få tycka lite synd om sig själv när man är sjuk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback