I wanna wake up where you are



Var bara tvungen att lägga upp den här också. Lyssnade på Goo goo dolls frenetiskt för några år sedan. Älskar såna där rockiga-om-olycklig-kärlek-låtar. Passion. Sån har jag aldrig haft i ett förhållande. De här låtarna påminner mig om hur det borde vara. Tänk om en kille skulle skriva en låt om en. Jag skulle falla pladask. Riktig kärlek är när man får den där olidliga wow-känslan. Att det är hon/han med stort H. Jag är inte den som killarna faller för på det sättet. Mina kompisar är det, men inte jag.

Men, nu ska vi inte bli deprimerade här. Jag drar till Ammis snart, tar med mig datorn, så vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback