Hejdå Uppsala?

Det här är inte en bra dag. Fick precis reda på att jag antagligen inte kommer kunna läsa socionomprogrammet på Uppsala till hösten. Jag kollade precis på schemat och mina föreläsningar börjar 08:15 flera dagar i veckan. Detta skulle innebära att jag som bor i Tumba kommer få åka nattbussen (!!!) hemifrån vid 03:45 för att hinna. Detta går självklart inte. Jag har anmält mig till en del studentlägenheter, men med tanke på mina ynka 23 ködagar lär jag inte få något. Jag känner inte heller någon i Uppsala som jag skulle kunna bo hos tillfälligt så jag har faktiskt inte den blekaste hur jag ska göra... Det enda jag vet är att jag är helt gråtfärdig och deppig eftersom det känns så dumt att allt faller på en så liten detalj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hyr lägenhet i andra hand? Annonsera om det eller bara ett rum?

2008-08-07 @ 20:34:54
Postat av: Cissi

Min fasters nya killa bor i Uppsala, eller rättare sagt, han har en lägenhet där.. han är mest i Tullinge hos henne. Kan ev. kolla med honom om han har något rum att hyra ut ett tag? (Har ingen aning om hur han bor, men fråga kan man ju göra!)

Postat av: Cissi

..annars kan du ju kolla blocket :)

Dessutom var det likadant för Alle, han trodde inte att han hade någon chans att komma in så det kom som en överraskning i slutet av juli att han skulle flytta dit. Men han fick tag på en i alla fall. Så man kan ha tur! Ge inte upp än :)

2008-08-08 @ 00:02:16
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback