Fobidoktorn

Var som sagt hos fobidoktorn (psykologen) idag. Han var trevlig och vi pratade om min insektsfobi samt min sociala fobi. Vi bokade i alla fall in ett till möte då vi ska gå till en park eller sätta oss på en uteservering (med mycket getingar) för att ta tag i mina problem. Uuh. Jag undrar verkligen hur det kommer gå, men förhoppningsvis blir jag botad med tanke på att det kostar 1300:- per session.

Efter psykologen åkte jag till Olof och fikade med te och kladdkaka. Sen kom pappa och hämtade upp mig eftersom jag är för lat för att ta tåget hem :P Nu sitter jag mest och funderar på vad man kan äta till middag... vi har aldrig någonting annat än köttbullar hemma och det börjar bli lite tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Smack that geting up!

Postat av: Olof

Mina mintbrownies tar illa upp när du hänvisar till dom som simpla "kladdkakor". Du kan va en kladdkaka...

2008-08-12 @ 19:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback