A wonderful day.

Först åkte jag o Nina till vårdcentralen, fick sitta där och vänta ett bra tag. Det var i alla fall urinvägsinfektion och nu äter jag penicillin. Måste bara nämna att doktorn sa att det var okej att dricka alkohol medan man åt dessa piller, men däremot får man inte dricka mjölk (!). Wtf? :P

Efter besöket på vårdcentralen åkte vi vidare till Skärholmen där jag köpte skoooor. De där med klackar på 10cm som jag skrev om tidigare. Fiiiina. Provade att gå runt i dem ett tag hemma hos Nina och jag stukade inte fotleden eller någonting så det ska nog gå bra :) Köpte även världens mysigaste munkjacka med t-shirtärmar från H&M. Plus schampoo från Loréal och block + pennor inför skolstarten. Vart fick jag pengar ifrån...? :P

När vi hade varit hemma hos Nina ett tag bestämde vi oss för att ta en liten roadtrip. Vi åkte till brandbergen för att hälsa på Saikko och kolla in hans nya lägenhet. Åt pizza också, som han bjöd på. Snällt :)

Det blev en riktigt bra dag till slut :)

Nu ska jag kolla på So you think you can dance? med mamma, sen ska jag lägga upp lite bilder från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback