Tröttheten tar över

Imorgon ska jag upp tidigt och lämna ett CV till Susanne. Jag var snäll och renskrev hennes på datorn, men glömde ge det till henne tidigare idag. Nu blir det upp tidigt istället, som man bäddar får man ligga :P

Btw, jag ska även iväg och fixa mitt nya ID-kort imorgon eftersom det jag har nu går ut den 22 april. Vadå sent ute? :P Senare på eftermiddagen ska jag in till stan, möta Elin och börja göra iordning inför Alex 20-årsfest :)

Nu är jag skittrött och tänkte försöka sova lite. Men det är svårt det där med att sova. Om jag har en helt fullspäckad dag framför mig är det någorlunda lätt att gå och lägga sig tidigt, men när man lever ett slapparliv som jag och har i stort sett hela förmiddagen fri, då känns det på något sätt meningslöst att gå och lägga sig. Jag vet inte riktigt varför, men svårt är det i alla fall. Jag får försöka så gott det går :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback