Skinnjacka beställd!

image540Jag hade som mål att hitta en snygg skinnjacka i Berlin, men den planen sprack :P Jag hittade en skitsnygg på United Colors of Benetton som kostade 1800:-, men den visade sig vara i fejkskinn! Alltså fatta, en fejkskinnjacka för 1800:-! Är de dumma i huvudet eller?! Alltså, jag förstår att skinn kostar, men när den inte ens är i äkta skinn, alltså den var 100% fejk (!) då är det fan ett jävla rån!

Hur som helst bestämde jag mig för att spara pengarna och köpa en skinnjacka här hemma i Sverige istället. Jag hittade den här på LaRedoute i skinn för cirka 1500:- och den är faktiskt nästan identisk med den jag såg på UCoB (orkar inte skriva hela namnet :P). Beställde den dock i svart, men hittade ingen bild. Men det är ju inte direkt svårt att föreställa sig hur en svart skinnjacka ser ut :P Dessutom hade jag rabatterbjudanden så jag behöver bara betala 1090,50:- för den :D

Kommentarer
Postat av: Marie

LaRedoute har assnygga skinnjackor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback