Pengar tack!

Varför kan inte lönen komma en vecka tidigare? Det känns riktigt tråkigt att ha varken pengar eller cigg. Jag tror att jag kan skrapa ihop pengar till max två paket, så om ni ser en galen Ronja irra runt på stan helt hyper, då är det bara abstinensen.

Nej, men nu orkar jag inte skriva om sånt mer. Folk blir bara arga o säger att det är dumt att röka och så vidare. Nähäää? Va? Det hade jag ingen aning om... Seriöst. Jag är medveten om alla konsekvenser som kan uppstå, och jag väljer ändå att röka eftersom det, för min egen del, finns många personliga fördelar med det. Jag förstår bara inte varför folk ska försöka pracka på en sina åsikter om någonting som är helt och hållet mitt val? Det finns ingenting ni kan säga om det som jag inte redan vet, så varför fortsätta tjata?

Märks det att jag har tröttnat? :P

Kommentarer
Postat av: mändy

Folk gillar bara inte att lida för era kassa val här i livet :P Passiv rökning...INTE kul för oss som inte röker, att få feta moln i ansiktet och på kläderna bla bla bla. Man kan tyvärr gnälla lika mycket från båda sidorna. Det är ditt val om du vill ha lungcancer eller kol..men är det upp till mig eller dig att se till så att jag inte får cancer/kol om jag umgås med folk som röker? Eller är det erat val att ge mig o alla andra ickerökare massa skit? Vems är valet och vad är valet? =)

Man kan prata om det där huur länge som helst utan att komma fram till något. Du vill förgifta dig och din omgivning, men vi i omgivningen vill ju inte bli förgiftade. Tufft!!

Jag står på min egen sida..rök hur mycke du vill bara du inte blåser mig i ansiktet =D

2008-04-21 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback