Nytt liv på måndag!

image599På måndag ska jag prova en ny grej. Jag läser Blondinbellas blogg då och då, men det hon skriver brukar aldrig beröra mig. Trots detta blev jag väldigt intresserad när hon skrev om LCHF (Low Carb High Fat), en diet som i stort sett innebär att äta mer naturligt fett och noll kolhydrater. Perfekt för mig! När jag går på diet faller det alltid på att jag saknar all fet mat samt blir otroligt sötsugen, men det här tar ju bort allt det :) Hur som helst läste jag på lite om dieten på wikipedia och sånt, och det verkar faktiskt vara riktigt hälsosamt. Därför ska jag köra en liten testperiod med start på måndag. Jag har gjort upp ett matschema för första veckan, och om det verkar fungera bra så tänkte jag köra på i en månad i alla fall för att testa.

Det här kommer bli skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback