Morgonfunderingar

Idag ska jag till banken. Tråkigt va? Nej men jag måste fixa sånt där grejs så att jag kan betala mina räkningar över internet. Det känns lite dumt att jag, som det ser ut just nu, måste ge mina räkningar till pappa att betala över internet ochså blir jag "skyldig" honom pengarna. Det är bara jobbigt, så nu ska det här ordnas upp :)

Jag sitter förövrigt och tittar på Montel Show just nu, och det är verkligen en konstig talkshow. Ibland har han med en "synsk" tant som heter Sylvia. Hon ser de döda och skickar hälsningar till folk i publiken. Publiken och programledaren tror verkligen på henne. Det är läskigt. Antingen är de riktigt puckade eller så är det hela ett stort lurendrejeri bara för att Sylvia ska tjäna pengar på sina böcker. Hon är med i ungefär var tredje avsnitt av serien, och hon lyckas alltid ha en ny bok som precis har kommit ut. Morgonfunderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback