Monki & föreläsning

Ringde till Monki nyss och de hade inte fått in plaggen jag ville ha nu heller :( Ska prova igen nästa vecka. Däremot såg jag en jäkligt snygg kjol när jag var där förra veckan, gul med svarta prickar. Hur snygg som helst. Funderar på att ta en sväng förbi där senare idag och prova den, kanske det till och med blir ett litet köp :)

Ikväll ska jag faktiskt hem igen efter föreläsningen eftersom Olof ska flyga iväg med Rickard ikväll :P De ska hämta en bil någonstans, så de flyger dit ikväll och kör tillbaka imorgon. Jag skulle säkert kunna sova hemma hos Olof ändå, jag tror inte att hans föräldrar skulle bry sig, men det känns lite konstigt :P Skönt att den här föreläsningen inte håller på så länge, plus att jag inte har någon imorgon heller, så det funkar ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback