Jobb på H&M

Vilken dag det har varit :) Först ringde de från H&M och frågade om jag kunde jobba, vilket jag självklart inte tackade nej till :) Jag har inte jobbat där sen julafton, så det känns ju bra att ha kommit igång med det igen :) Jag ska jobba imorgon också, samt nästa vecka. Pengar! :D

Nu är jag hemma hos Olof igen efter föreläsning i genusstudier, vi fick dock inte tillbaka våra hemarbeten den här gången, men läraren lovade att vi skulle få det nästa vecka. Då får man gå ännu en vecka och fundera över om man kommer få bra betyg eller inte :/

Imorgon jobbar jag 9:45-19:20 så jag kommer inte hinna blogga någonting, men jag ska försöka hinna med att lägga upp resten av Berlin-bilderna imorgon kväll ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback