Godis & film

Nu sitter jag hemma hos Olof och väntar på att pappa ska komma och hämta mig + 20 kilo packning. Det är fascinerande hur mycket grejer man behöver för 5 dagar utomlands :P

Dagen har i alla fall spenderats med Amanda inne i stan :) Vi åt lunch på tacobar i Kungshallen och jag passade på att köpa schampo + balsam från Björn Axén inne på Cubus. Det var rea på dom, och Amanda som är lite av en hårexpert sa att de produkterna var bra så :)

Ikväll tänkte jag köpa en påse polkagrisgodisar och mysa ner mig framför filmen 27 dresses. Härligt :) Jag har fått mina pumps från Din Sko också, men de hinner jag nog inte hämta ut idag eftersom uthämtningsstället stänger 18. Det får bli imorgon istället, då jag även ska umgås med Nina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback