Festen igår!

Festen igår var verkligen hur bra som helst :) Elin, Saga, Angelica, Jennilee, Isak, och många fler var där och gjorde kvällen till en riktig nostalgitripp :) Dock var det faktiskt ganska många småtjejer på festen (91:or), vilket kändes lite konstigt sådär, men det blir ju faktiskt inte roligare än vad man gör det till, så det sket jag i :) Fast roligast var nog festen när vi bara var några få kvar och satte oss o spelade ölspelet, det var riktigt najs. Trots att jag körde med vatten :P

Det blev sista tunnelbanan till centralen runt tre inatt, sen efter en snabb visit på donken tog jag och Angelica nattbussen hem till Tumba :) Jag kom hem ganska exakt fem på morgonen, och sov till halv ett idag. Skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback