Can't stop

Mätt och belåten :) Himla gott med kycklingsallad, men jag äter mest salladen eftersom kycklingen inte direkt är något att hurra över. Tacka vet jag kycklingfilé, då slipper man alla äckliga fläskbitar som ger en kväljningar. Vitlökssåsen var i alla fall god :P

Jag är helt galet uppspelt inför intervjun imorgon! :D Kan inte sluta tjata om det :P Det visade sig att det bara är jag som ska på intervju, och att om det inte fungerar letar dom efter någon annan senare. Det är ju skitbra eftersom jag har större chans att få jobbet då :D Vill dock inte få upp mina förhoppningar ifall att det visar sig att vi inte funkar ihop eller att hon inte gillar mig, men det är svårt att låta bli eftersom det här verkligen är det jag har gått och väntat på :) Gaah. Nu får jag ta och visa min allra bästa sida imorgon, men det lär nog inte bli ett problem med tanke på hur exalterad jag är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback