Betyg & vibratorsignaler

Duktiga jag stängde av ljudet och vibratorsignalen på mobilen innan jag skulle gå och lägga mig igårkväll. Så jäkla skönt att sova ut utan störningar! :D Jag drömde dock att jag sov så länge att jag bara hade en halvtimme kvar innan jag skulle iväg på föreläsningen. Det var lite panik sådär, men som tur var var det bara en dröm :P

Ja, som ni säkert förstår har jag föreläsning i filosofi ikväll, och imorgon är allra sista föreläsningen i genusstudier. Sen är det hemtenta som gäller. Btw, i genusstudierna har vi en väldigt mongo betygsskala. A, B, C, D, E, Fx och F. A-E är över godkänt. Jag fick D på min första hemtenta. Men det var dock väldigt bra eftersom jag fuckade upp totalt på fråga 1-2 av 4. Så jag är nöjd :) Det känns bara så konstigt att gå från MVG i nästan allting i gymnasiet, till knappt godkänt på högskolan. Väldigt konstigt faktiskt :P

Kommentarer
Postat av: Cissi

Den mongo betygsskalan är vad de gått över till på högskolan nu ;P Men det känns lite småskumt i början! Fast egentligen tycker jag att det är ganska bra med fler betygssteg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback