Åldersgräns för serietidningar?

Nya numret av Nemi damp ner i brevlådan idag :D Trots att jag snart fyller 20 kan jag fortfarande inte sluta läsa serietidningar :P Om jag hade råd skulle jag fortfarande prenumerera på Kalle Anka & CO :) Är det konstigt? Jag tror att det handlar om hur mycket fantasi man har kvar. Fantasin försvinner mer och mer desto äldre man blir, i alla fall den där barnsliga fantasin som gör att man kan "leva sig in i" saker som är på låtsas. Min har försvunnit lite, men det finns fortfarande tillräckligt mycket kvar för att jag ska kunna älska serietidningar :)

Kommentarer
Postat av: Olof

Haru inte sett bror mins bokhylla? Han är ju fan nära 60 och läser fortfarande X-Men.

2008-04-14 @ 13:15:59
Postat av: Nina

Min mamma älskar Kalle Anka & C/o! Och han är inte såååå ung =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback