Ute på stan

Tog en liten tur på stan med olof och amanda idag :) Köpte en supersnygg ullkappa från Kappahl för 999:- :) Amanda var och köpte de bruna stövlarna som jag köpte igår. Vi kom fram till att vi båda är drabbade av tjocka vader-syndromet :P Jag provade storlek 40 (jag köpte 39 från början) och de satt lösare runt vaden, MEN de satt även väldigt löst vid foten och det kändes som att jag gled runt på skridskor eller nåt :P Så jag behöll 39:orna trots allt :)

Nu ska jag och mamma göra hönökakepizzor :D Mums! Det är hönökaka med paprika-nånting creme fraiche, bacon och riven ost. In i ugnen tills osten har smält och fy fan vad gott det är! :D Det har varit en väldigt bra dag än så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback