Uppe med tuppen

Vaknade klockan åtta idag. suck! Jag hatar att vakna sjukt tidigt och inte kunna somna om. Men men, man får väl göra det bästa av situationen :P Ska i alla fall in till stan lite senare och möta olof o patrik för en fika och eventuellt bio :) Imorgon blir det födelsedagsfika hos amanda :)

Btw, glömde nämna igår att älsklingen var jättesöt och köpte en blekrosa tunika/klänning till mig från Gina Tricot :D Samma modell som den grå från H&M, fast tjockare och typ stickad, fast den sticks inte :)

Börjar känna lite längtan till min egen födelsedag faktiskt :) lite mindre än en månad kvar, man kanske borde börja planera någonting :P Fast å andra sidan fyller jag bara 19 och det är ju inget speciellt, bara en sån där jobbig mellanålder :P

Kommentarer
Postat av: Olof

Uj uj, om du blev glad över den där billiga lilla grejen så vet jag inte hur du kommer reagera över dina födelsedagspresenter... ska hämta dom nästa vecka. They're faboulous... :)

2007-09-01 @ 11:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback