Trappstädning och toblerone

Känner att huvudvärken håller på att smyga sig fram igen :/ Har i alla fall hunnit städa grannens trapphus nu på morgonen. Skönt att ha det avklarat :) Har även diskuterat gymkort med mamma. Vi kom fram till att om vi går ut och går tre gånger i veckan i en hel månad så köper hon ett gymkort till mig! :D Det är ju så sjukt dyrt med sånt så man får passa på :) Känns liksom som att eftersom jag inte gör någonting på dagarna överhuvudtaget så kan jag lika gärna gå och träna!

Idag blir det nog en sjukdag. Vet inte om olof har frisknat till ännu, han ligger fortfarande i min säng och sover :P Men för min del blir det i alla fall en tv-kväll med toblerone (pappa vann sjuka mängder toblerone åt mig på gröna lund :P).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback