Tisdag

Idag har varit en sån där skön slappardag :) Jag och olof åt pizza o köpte en massa lösgodis o nu har vi suttit framför tv:n sen typ klockan sju :P Vi kollar på CSI NY, men jag måste verkligen säga att den enda bra CSI-serien är orginalet! (las vegas). Miami är ju rolig att kolla på med horatio som går runt med sina solbrillor och tror att han är cool med sina okänsliga kommentarer, men NY-versionen är ju helt sjukt dålig. Suck!

Imorgon blir det lite shopping. Ska köpa en födelsedagspresent åt min kusin som fyllde år igår o sen ska jag hämta ut biobiljetter till premiären av "28 veckor senare" som jag ska se med amanda. Grattis förresten till min bästaste vän som faktiskt fyller 19 idag! :D (eller ja, tekniskt sett igår då :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback