The Body Shop


Var ju som sagt på bio med amanda idag :) Alltid lika kul när vi ses :D Hur som helst var vi o kollade lite i affärer innan filmen började. Gick in på The Body Shop och kom ut med dessa två läckerheter :P Köpte Lip butter mango och Body butter strawberry. De luktar så otroligt gott och man behöver aldrig använda parfym igen! :P Vi fick även lite gratisprodukter att dela på :) Jag fick ett vanligt läppglans och en ansiktskräm som verkade superbra :) I övrigt var filmen jättebra :) Satt på centralen och höll amanda sällskap ett tag och sen åkte jag hem till olof och kollade lite på fotbollen. Fast jag tröttnade rätt snabbt och satte mig vid datorn istället :P

Imorgon blir det fika hos min kusin som fyllde år i måndags och sen blir det trappstädning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback