Prinsesstårtor med bruna fläckar

Kom precis hem från tumba centrum. Svårt att hitta bra grejer där eftersom affärerna är små och inte har lika stora sortiment som inne i stan, men jag lyckades hitta en jättesöt tunika/klänning från Lindex. Fast av någon anledning finns den inte på hemsidan, så ni får väl se den på istället :P Sen köpte jag en prinsesstårta till ikväll :) De hade en ascool orange med bruna "fläckar" på, men den såg väldigt dyr ut :P Det blev en vanlig grön istället :)

Försökte hitta ett par snygga svarta lågklackade stövlar, men det gick ju inte sådär jättebra. Vi har bara Euro sko och Din sko i tumba, och deras sortiment är inte så mycket att hurra för. Skulle man mot förmodan hitta någonting snyggt så är det för dyrt. Men men, jag tror att det är bra om jag sparar de pengarna istället och väntar ett tag med nya skor. Har ju som sagt inte jobbat någonting den här månaden så nästa månad blir det tight med pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback