Mys-onsdag

Kvällen blir nog ännu en sån där myskväll :) Sitter hemma hos olof och väntar på att top model 8 ska börja medan han sitter och spelar tv-spel :P Jag är lagom irriterad på att idiotkanalerna ska sätta 3 av mina favoritprogram på samma dag och tid. Normalt sett följer jag what about brian på onsdagar klockan 21, men ikväll börjar heroes vid samma tid. Har alltid velat se den serien, men den har ju bara gått på filmkanalerna. Den 19:e september börjar en ny säsong av grey's anatomy på onsdagar klockan 21! Vad ska jag se liksom? Vill ju se alla, men de dumma kanalerna tillåter ju tydligen inte det :(

Nu är det i alla fall bestämt att jag o amanda ska gå o se magnus betnér's show i oktober :D Han är verkligen en av sveriges bästa komiker (enligt mig). Fast jag är ju helt såld på pessimistisk/sarkastisk humor så :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska den vara någonstans? Och vart bokar man biljetter, jag vill också dit! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback