Morgonpigg?

Gomorron folket :P Gick upp 6:45 idag, men insåg att jag inte skulle åka förrän halv nio, så nu sitter jag här en stund. Har aldrig haft för vana att sitta vid datorn på morgonen, men men :P Börjar bli lite nervös nu. Inte för själv grejen utan för att kanske vara sen. haha. Jaa, alltså hälften av oss, inklusive mig, hade enskilda samtal med cheferna igår. De som inte hade det ska ha det halv tio nu på morgonen. Virrig som jag är glömde jag fråga när vi andra skulle vara där :P Samtalen tog typ en halvtimme för våran grupp så jag gissar på tio eller nåt. Med tanke på hur mina tåg går så kan jag antingen vara där typ fem över halv tio eller fem över tio. Tänkte först åka så att jag är där fem över tio, men jag kom på att då kommer ju jag vara där typ samtidigt som de som ska ha enskilda samtal, men om jag tar nästa så är jag ju inte där förrän fem över tio och jag hatar att vara sen/sist :P Haha, jag har seriöst problem!

Ha en trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag har fått en vana att sitta en stund vid datorn vid datorn varje morgon. På vardagarna går jag upp tidigare än vad jag egentligen behöver för att hinna blogga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback