Mitt nya jag

Har bytt frisyr idag som man kanske ser på profilbilden :P Amanda som var snäll och klippte mig, jätteduktig är hon :) Var där idag på födelsedagsfika :) På tisdag är den stora dagen, men det är ju alltid bättre att ha kalas på helgerna :) På fredag ska vi i alla fall på bio och se "28 veckor senare" :D Hur som helst skulle pappa inte komma o hämta mig förrän runt sex så amanda kom på idén att hon kunde passa på o klippa mig :) Sen när jag blev hämtad åkte vi till donken för lite middag o sen vidare hem för att hjälpa mamma med tvättstugan :P

Imorgon blir det lite nödvändig shopping. Annars blir det en lugn vecka, ska spendera all min tid på att leta utbildningar och söka jobb. Plus att jag ska boka teoriprov för körkortet. Känns bättre att boka in det om typ en eller två månader så att man redan nu kan börja intensivplugga. Jag har ju det där spelet på datorn med typ prov-simulator så det är ju bara att sitta och pressa det non-stop. Ett plus med att vara arbetslös är i alla fall att man har tid att göra allt det där som man tidigare har skjutit upp :P (Ja jag räknar mig själv som arbetslös eftersom jag bara är extrapersonal och bara blir uppringd när de har lite folk).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback