Jordgubbs-Ronja

Har precis tagit ett långt bubbelbad tillsammans
med veckorevyn :) Sitter här och luktar jordgubb
till tusen! :D Tacka vet jag amanda som visade
mig denna underbara produkt! :) Har även köpt
morötter och vitlöksdipp till ikväll. De visar
Mean Girls på tv4 ikväll som jag självklart ska se :)
Älskar Lindsay Lohan i alla filmer hon gör, även
om jag kanske är lite skeptisk mot hennes beteende på fritiden :P Ikväll blir en
Ronja-kväll, alltid trevligt att ha såna dagar då man spenderar lite tid med sig själv
och bara tar det lugnt :)

Kommentarer
Postat av: cat

Allt för dig :)härligt som fan med den där goda -Jag vill äta upp min arm nu när jag luktar jordgubbsglass- geggan haha :)

2007-09-10 @ 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback