Jobb som PA

Sitter och kollar på MADE på MTV :P Alltid lika skoj! Har även räknat ut mina skulder/utgifter jämfört med nästa månadslön och jag kommer ha rätt mycket kvar ändå, lite över 1500:-, och då har jag ändå redan gjort all "nödvändig" shopping så som vinterjacka och stövlar o.s.v. :) Pattperfa!

Imorgon har jag inga planer direkt. Ska väl typ ta det lugnt, ta trappstädningen och bara vila upp inför helgen :) Har introduktionskurs hela helgen på mitt nya jobb :) Jag fick en plats i en vikariepool för personliga assistenter runt om i stockholm och jag är verkligen överlycklig! Det är inte ett fast jobb, utan de bara ringer in mig när någon är sjuk eller så, men jag är bara så sjukt glad över att få göra någonting jag tycker är kul! :) Hur som helst har dom en slags kurs i PA-kunskap eller nåt lördag 9:15 - 17:00 och söndag 9:30 - 15:00. Spännande! :)

Ikväll blir det lite quality-time med kära gamla tv:n :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback