I'm so tired

Har precis kommit hem från heron city. Det blev bio istället eftersom jag börjar bli sjuk och att vara utomhus i två timmar kanske inte är så bra i det läget :P The Bourne Ultimatum. Skitbra! :)

Till nina: Jo jag förstår absolut vad du menar, jag skulle inte heller vilja "slösa" mina pengar på någonting som jag inte tyckte var så jättekul. Förstår också att det inte var det att du inte ville umgås med mig utan att du faktiskt inte har så mycket pengar och måste prioritera lite. Inlägget var egentligen inte särskilt riktat till dig utan mest till elin och olof. Båda hade gått med på att åka och sen sket dom i det och sa typ att "hoppas det inte gör nånting". Mest det jag blev less på, att de inte tänkte på konsekvenserna för mig utan bara på sig själva.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad bra =) No hard feelings. Vi kan väl ta å leka nån dag snart iaf!! Börjar bli dags för det igen! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback