Högskolekurserna

Dessa kurser har jag sökt till VT2008:

1. Digital modeskiss 7,5 hp (distanskurs, högskolan i borås)
2. Filosofins historia 15 hp (stockholms universitet)
3. Homosexualitetens kultur, politik och historia 7,5 hp (stockholms universitet)
4. Design i profession och i teori 15 hp (distanskurs, högskolan i borås)
5. Praktisk filosofi I 30 hp (stockholms universitet)
6. Pedagogik I 30 hp (stockholms universitet)
7. Psykologi I 30 hp (stockholms universitet)
8. Nazismen, Nazi-Tyskland och Förintelsen 15 hp (stockholms universitet)
9. Internet webbdesign med CMS 7,5 hp (distanskurs, luleå tekniska universitet)
10. Webbpublicering: Teknik, design, kommunikation, grundkurs 7,5 hp (distanskurs, linköpings universitet)
11. Praktisk retorik 15 hp (stockholms universitet)

Helst av allt vill jag läsa digital modeskiss på distans, samtidigt som jag läser filosofins historia och homosexualitetens kultur, politik och historia på stockholms universitet :)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du blir antagen!!

Postat av: Alexandra

Tänk på att kolla upp litteraturen för alla kurser
Jag läser bara en kurs på 15 hp och mina böcker kostar ungefär 2000 kr( och då läser jag en billig kurs) + 500 kr i studentkår avgift för att studer på sthlms universitet. Bara så du inte får en chock för det fick jag :P

2007-09-18 @ 17:58:32
URL: http://darlingno1.blogg.se
Postat av: Alexandra

Haha ja jag vet, det är helt otroligt! Det är ju självklart värt det men bara så du är förbered på det.
Jag fick kurslitteraturen i ett kompendium första dagen iaf men sen vet inte jag om vissa kurser har det upp på sina sidor på universitetets hemsida innan. Men kolla där på höstkursen och se vad dom läser, tror man oftast läser samma litteratur.

2007-09-18 @ 18:12:04
URL: http://darlingno1.blogg.se
Postat av: Kajsa

Hoppas att du får läsa det du vill :)

2007-09-18 @ 22:34:48
URL: http://imsome.blogg.se
Postat av: Patrik

Höhö säg till om du behöver hjälp med 8an :P

2007-09-20 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback