HEMLIS galge!

Det känns väldigt deprimerande att ha haft "skola" hela helgen och sen vara ledig o inte ha någonting att göra nästa vecka. Allt blir liksom omvänt på ett ganska obehagligt sätt. Jag tycker inte om den förändringen, den är jobbig. Därför har jag bestämt mig för att i veckan, kanske till och med imorgon, åka till IKEA och inhandla ett gäng galgar. 35 stycken för att vara exakt. Jag blir deprimerad varenda gång jag ser mitt klädställ och alla galgar som är i tusen olika färger och former. Det ser förjävligt ut! Jag gillar ordning och reda i min design och därför ska alla galgar vara likadana. Hittade de på bilden ovan på IKEA's hemsida :) Ska även kolla in lite hatthyllor med krokar för att sätta på min vägg bakom dörren. Just nu hänger det typ tio plagg bokstavligt talat på dörren. Det är väldigt fult kan jag säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback