Härlig morgon!

En avi damp ner i brevlådan för inte så länge sen :) Mina H&M-kläder som äntligen har kommit, var precis och hämtade ut dom och allt passar perfekt :) Sen fick jag en ny mobilräkning som typ var den lägsta på flera månader! Min räkning brukar ligga runt 400-600:-, men den här gången blev det 270:-. Det är faktiskt en rejäl skillnad! :) Sen ringde jag till H&M Club nyss och frågade om min bonuscheck på 50:-. Det står nämligen på min sida att de skickade ut en till mig i mitten på augusti, men jag har inte fått någon ännu :/ Men hon på andra sidan luren var snäll och sa att hon skulle skicka en ny :) Plus att de har ett vanligt utskick idag så då får jag ytterligare en bonuscheck på 50:- :) De skulle komma om en vecka sa hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback