Festis på Sandy's

Jupp, det blev en festis och en bit kladdkaka för min del. Fast olof åt ju upp halva :P Trevligt att träffa patrik igen :) det var typ två, tre veckor sen senast.

Träffade farmor o farfar o kusinen nere i tumba centrum när jag var på väg till tåget också :) Alltid lika kul att träffa farmor eftersom hon är min förebild här i livet och jag verkligen älskar hennes sätt att vara :) De var där eftersom min kusin fyller år på måndag :) 16 tror jag att hon fyller :)

Ikväll blir det mys med älsklingen. Vi ska äta chokladtäckta bilar o dricka läsk och titta på "This is England" eller vad den nu heter :P Imorgon, som jag nämnde tidigare, bär det av till amanda på födelsedagsfika, hon fyller nämligen år på tisdag :) Många som fyller år runt den här tiden på året! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback