En snabbis

Ja, jag har egentligen inte tid att sitta här och skriva eftersom våra bästa år började för fem minuter sen :P (Nej, jag har inget liv). Har i alla fall hunnit med grannens trappstädning idag, känner mig rätt duktig faktiskt som tar tag i saker istället för att skjuta upp som jag brukar :P Nu ska jag gå och äta lite lunch och glo på mitt favoritprogram (Ja, jag är besatt av såpoperor och jag är stolt över det! :P). Sen runt fyra-tiden ska jag möta min kusin och fika eftersom jag var sjuk i helgen o inte kunde komma på hennes födelsedagsfika. En fin present ska hon få också :) Sen åker jag hem till olof och sover över till imorgon så att jag slipper åka jättetidigt härifrån. Introduktionskursen är nämligen i jakobsberg och det är en bit från tumba :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback