Britney Spears

Alla har pratat om britney och hennes dåliga uppträdande på VMA 2007. Därför tänkte jag att jag själv kunde kolla in vad som var så hemskt, men jag tyckte inte att det var det. Hon är inte lika vältränad som hon var förut, men hon ser ju för fan normal ut nu! Det var absolut ingenting fel med hennes kropp enligt min mening. Sen att hon var lite off ibland när hon dansade och det kändes som att hon inte riktigt visste vad hon skulle göra av sig själv hela tiden, det är en helt annan sak. Det är klart att hon är lite ringrostig nu när hon inte har gjort nånting på länge. Orka klaga på henne... jag tyckte att det var starkt av henne att våga sig upp på scenen o dansa loss i bara underkläder, det skulle i alla fall jag aldrig vågat göra :P


Kommentarer
Postat av: pepper

hahahahha AAAAAHAHAHHA asså jag har alltid gillar brittan, men detta e fan pinsamt. Hon är modig som fan som vågar komma tillbaka ut i livet igen,m med en bikini..men asså hon ser ju helt LOST ut!
stackarn säger jag bara..vill ge henne en fet kram.

2007-09-17 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback