VÅRSTA

Det blev en liten tripp till vårsta med nina :) Lövbit o pommes + lapin kulta. Mums! Nu är man i alla fall mätt och belåten. Fick även lön för trappstädningen jag har gjort åt granntanten i en månad nu. Himla trevligt :) Mamma har även övertalat mig att göra hennes trappstädning imorgon. Måste upp typ halv åtta eller nåt. Usch. Men vad gör man inte för pengar? :P

Nu har jag i alla fall sagt åt jobbet att det inte blir nånting för min del den här veckan. Jag måste plugga till högskoleprovet som är på lördag. Jag trodde att alla gjorde det på stockholms universitet, men jag ska tydligen vara i flempan. Inte mig emot, mycket närmre. Men jag orkar verkligen inte plugga på den där jävla mattedelen. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback