Sko-shopping

Idag var jag i stan och köpte en jättefin tjocktröja från H&M :) Hade ett tillgodokort där. Kollade även runt lite efter stövlar. Jag har ju redan de bruna på bilden från Skopunkten, men jag beställde hem likadana i helsvart nyligen. De var verkligen supersnygga i verkligheten och jag verkligen älskar de bruna, men de är så tighta där uppe i kanten så att jag inte ens får ner jeans i dem. Försökte hitta några stövlar som var lite lösare i kanten, men det fanns inte så mycket att välja på. De här svarta kostade 399:- och jag vill verkligen ha dem! Men jag är osäker på om det är så smart med tanke på att jag inte får ner jeans eller byxor i dem. Kan inte riktigt bestämma mig. Någon som har en åsikt om detta?

Har spenderat kvällen hemma hos mormor och morfar med våfflor och tv-tittande :) Vi håller på och diskuterar kjolen mormor ska sy åt mig. Jag ska försöka ta mig ner till syaffären imorgon och kolla in lite tyger :)

Kommentarer
Postat av: mändy

ta en stl större!

2007-10-08 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback