SHIT POMMES

Pratade nyss med 3:s kundtjänst och det visade sig att min bindningstid inte går ut förrän den 14:e maj nästa år. Det finns två alternativ för mig gällande den här mobilen, och jag behöver hjälp! :P Antingen väntar jag tills den 14:e februari med att förnya min bindningstid och beställa mobilen, då tillkommer inga klumpsummor utan bara 59:-/månad för själva mobilen. Eller så köper jag ut mig själv från den bindningstid jag har nu, vilket kommer gå på ca. 1424:- i klumpsumma. Detta kommer då innebära att jag får den nya mobilen redan inom en månad, men jag är osäker på om det är värt så mycket pengar. Fast å andra sidan är jag osäker på om jag kommer orka vänta så länge som till februari med att skaffa en ny mobil :/ Någon som har något förslag?

Kostnaden för att köpa ut mig själv minskar med 178:-/månad så desto längre jag väntar desto billigare blir det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker helt klart att du ska betala hela telefonen på en gång. Visst att det kostar en del, men då är du ju ändå av med det sen. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback