NATURHISTORISKA MUSEET

En lite sen uppdatering om gårdagen. Var alldeles för trött för att skriva nånting igårkväll :P Hur som helst hade jag en underbar dag på naturhistoriska museet med nina :) Det känns skönt att hitta på lite annorlunda saker ibland som till exempel att gå på

museum på en onsdag bara sådär :P Vi kollade igenom varenda utställning på hela stället tror jag :P Fast först åt vi lunch i deras kafeteria. Det var som att vara tillbaka i skolan igen! Drickan som ingick var lingondricka, äppeldricka eller vatten :P

Jag åt pannakakor och drack lingondricka :) Hur som helst, sen runt fem gick vi ner och fikade lite mest för att fördriva tiden. Vid klockan sex var det cosmonova på schemat! :D Fast jag måste säga att det var läskigt som fan! Speciellt under 3D-filmen. Jag satt och

blundade när de där rosa elefanterna och lejonen o allt vad det var flög rakt på mig! Haha. Ett riktigt roligt sätt att fira att man fyller år faktiskt :P Fick även ett presentkort på MQ av nina :D Fast paketet var så fint inslaget så jag ville inte öppna det först :P



Idag har jag jobbat, imorgon blir det samma visa. 9:45 - 18:50.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback