JOBB + SJUK = ÄNNU SJUKARE

Min gom är sådär svullen, men den gör inte ont utan den svider när jag sväljer. Det känns som att någon står med en sån där borr som e lika stor som en 5-åring och försöker hacka mitt huvud i småbitar. Typ. Jag känner redan nu att det här med att sitta vid datorn inte var någon bra idé. Usch.

Ville i alla fall bara uppdatera mig lite. Jag har jobbat idag, samma visa imorgon (H&M), och jag har precis kommit hem till olof. Han är också sjuk så vi kommer nog bara ligga och gnälla inför varandra hela kvällen :P Fast han slutar jobbet om en och en halv timme så jag sitter här o väntar i min ensamhet så länge.

Btw, ammis, om du läser, det var helt okej det där med tröjan. Låna på du! :) Jag använder den inte så himla mycket så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback