JAG KÖPER VINET!

Jag köper vinet amanda! :)

Kom precis hem efter ännu en dag på stan. Mötte först amanda för lite kinamat på sveavägen. Mums. Sen begav vi oss mot hötorget där vi mötte olof, och där jag även stötte på en gammal bekant eller hur man nu ska uttrycka det :) Vi gick i alla fall till MQ eftersom olof skulle kolla på lite grejer, men det slutade med att amanda köpte en hoodie och en t-shirt (från pojkarnas avdelning) :) Sen gick vi till H&M där jag provade den där tröjan jag pratade om tidigare, men den stacks så jävligt. 498:- för någonting som sticks är lurendrejeri! Hur som helst, jag hittade en sjuuukt söt lila mönsterstickad "ihålig" tunika med puffärmar för 298:- och en ljusrosa baströja för 29:50:-. Plus att jag hade en bonuscheck på 50:- och det var 10% på allt för clubmedlemmar :) Ett riktigt kap!

Sen försvann amanda, och jag åkte med olof hem till honom. Stackarn är jättesjuk :( Sen åkte jag i alla fall hemåt för att käka någon slags middag. Fast så långt har jag inte kommit ännu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback