INGET ÄR HELIGT

Mötte upp amanda vid halv tre på centralen o så begav vi oss mot burger king, eller BK som alla coola kids säger ;P Satt där och åt cheeseburgare och snackade om pojkar och sånt. Sen gick vi till hötorget eftersom jag skulle hämta ut amandas julklapp hos närmsta ATG-ombud. Har köpt biljetter till magnus betnér - inget är heligt den 5:e december åt oss. Hon blev skitglad och beklagade sig över att hon själv inte hade kommit på idén först :P Sen fönstershoppade vi järnet längs drottninggatan tills vi stannade upp vid Dave (rödhårig gubbe med gitarr som sjunger sjuuukt bra). Vi önskade lite låtar och stod och snackade med honom en stund :) Sen kom amandas nya flamma Tom och de följde mig en bit på vägen mot centralen och sen gick de vidare. Jag tog tåget till älvsjö där pappa hämtade upp mig på väg hem från jobbet och sen släppte han av mig hemma innan han skulle iväg och tanka bilen. Jag fick pengar att köpa varsin Ben & Jerry's till honom, mamma och mig, men dumma ICA hade inte det märket :/ Det blev vaniljglass och chokladsås istället. Och så passade jag på att skicka iväg de två par stövlar som jag lyckades sälja på tradera :)

Skrivkramp i handleden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback