FÖRHOPPNINGAR

Ooh, märkte precis att det låg en avi på mitt skrivbord. Det är förhoppningsvis min fina vita väska som har kommit! :D Har ju inte beställt nåt annat så rent logiskt sett är det ju den :P Fast den får vänta tills på söndag för imorgon är det jobb till tjugo över fyra (uthämtningsstället hos mig stänger tre på helger). Men men, då har jag i alla fall något fint att se fram emot :)

Imorgon blir det som jag precis nämnde jobb, fast på H&M den här gången. Att jobba där på helgerna har jag verkligen ingenting emot eftersom passen är kortare och lönen bättre ;) Ett sånt ställe är verkligen tungt både psykiskt och fysiskt att jobba så långa pass på. Det var ju så mamma gick in i väggen och började få hjärtklapp och sånt. Ska försöka övertala cheferna att jag ska få jobba varannan helg eller nåt nu i vår när jag börjar plugga och så. Hoppas kan man ju alltid göra :)

Och sist men inte minst, idag fyller mamma år! :) Hon fick sin present från mig för länge sen (en turkos pashminasjal), men jag gjorde faktiskt pärlplattor åt henne idag på jobbet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback