DUKTIG

Känner mig helt slut just nu, men duktig som fan! :) Först städade jag trapphuset hos granntanten, sen frågade mamma om jag kunde städa vårat också. Fick betalt genom att mamma köpte två stora kuvert åt mig att skicka stövlarna i. Har provat att stoppa ner dem och det funkar finfint :) Nu är det bara att vänta på att pengarna kommer in på kontot, sen ska de skickas iväg :)

Tillbaka till allt ansträngande jag har gjort idag :P Som sagt var 2 trappstädningar till att börja med. Sen ringde mamma på väg hem från jobbet och jag mötte henne vid bussen så att vi kunde gå och handla. Köpte lite bröd och sånt eftersom jag ska ha matsäck imorgon :P De ringde från skolan som jag vikarierade på i torsdags och fredags tidigare ikväll. De ville att jag skulle jobba imorgon när barnen skulle på utflykt :D Hur kul som helst ju! :) Har gjort iordning lite toast med ost och hushållsmedwurst, samt en yoggi yalla och en flaska juice. Mums! :)

Nu ska jag slappa lite framför tv:n med älsklingen som har gått och blivit ännu mera sjuk nu.

Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback