BRRR

Jeeeez va kallt det är i mitt rum just nu! Och för er som inte har varit hemma hos mig kan jag påpeka att mitt rum oftast är extremt kvavt. Solen ligger nämligen på mitt fönster på dagarna och dörren är oftast stängd. En ganska dålig kombination. Hur som helst, nu är det svinkallt! Fönstret är i och för sig öppet, men ändå :P

Just nu har jag väl ingenting sådär jätteintressant att skriva. Försöker bara fördriva lite tid tills jag ska in till stan om en och en halv timme. Idag blir det kinamat med amanda :D Guuud va gott! Friterad kyckling med ris och sötsursås is the shit!

Varför är det ingenting bra på tv vid den här tiden? Tänk på alla arbetslösa liksom, vad ska dom göra? Förutom att söka jobb då. Men ändå, jag vill ha bättre tv-program på förmiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback