TRAPPSTÄDNING

Nu har jag gjort klart min sista trappstädning den här månaden och så dök det ner 400:- i min plånbok :) Väldigt bra betalt med tanke på att det tar typ en halvtimme och man bara gör det fyra gånger :P

Imorgon blir det hundpromenad och tvättstuga. Jag har inte riktigt kommit in i rutinen att tvätta mina kläder själv så helt plötsligt märker jag att jag inte har någonting att ha på mig eftersom allt ligger i tvättkorgen! :P Då är det bara att springa ner till tvättstugan och skriva upp en tid :) Sen tänkte jag eventuellt sova hos olof imorgon kväll :) Det blir jobb på H&M på fredag så jag sover nog kvar där då också :) Sen blir det kanske bakdag med mamma på lördag. Lussebullar och pepparkakor i mängder! Fast jag kommer nog äta upp pepparkaksdegen innan vi hinner baka nånting :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback