SHOPPING

Lite för dyr va, cissi? :P Min får kosta runt 5000:- så den där HP:n är ju inte direkt ett alternativ. Men tack för det entusiastiska tipset! :)

Idag var jag i stan och köpte olofs julklapp :) Sen var det datorkunskap i amandas skola :P Efter det gick vi till donken och käkade lite, och sen drog vi vidare till Details på St. Eriksgatan. Jag var tvungen att köpa ny BH :) Ska dit imorgon igen och köpa en åt amanda eftersom mina pengar inte räckte och jag får mer lön imorgon :P Sen ska jag även klippas på morgonen. Ska eventuellt till Din Sko och kolla in ett par jättefina svarta pumps med platå :) Samt en tripp till Urban Outfitters för att köpa en t-shirt :)

Kommentarer
Postat av: peppercat

fan nu kan jag inte köpa den där bhn, du har ju köpt en från samma AFFÄR!!! herregud jag kan inte leva med att jag handlar i samma affärer som du!!

*ASG* öjj vad vare den där vita kosta? den var också as fin! den DU köpte ;) jag skulle lätt kunna tänka mig den istället.

2007-11-27 @ 14:18:56
Postat av: Lisa

Men shit! peppercat, du missupfattade ju TOTALT budskapet och meningen varför jag skrev kommentaren. Då kanske jag ska förklara för dig så du inte missförstår!

Skälet till att jag skev en kommentar är för att jag har varit med om samma sak. Och att jag förstår att det är jobbig.

Budskapet med kommentaren var att man kan trampa på andras tår om man inte tänker sig själv in i situationen. Inte att varje gång man ska köpa något ringer personen i frågan, och frågar om man får köpa det.
Utan om man har sett denna person i frågan ha dom exempelvis kläderna och själv kommenterat att man tycker det är fint, känns det ju lite konstigt att man köper samma sak. Därför kan det vara bra att kolla med sin kompis eller dyligt om det är lugnt..

Var det bättre förklarat?

2007-11-27 @ 19:00:27
Postat av: peppercat

Jeez fattar inte varför du tar åt dig av det jag skriver. Ronja känner jag henne?
Jag skrev bara allmänt, för att en TÖNT till brud håller på å fjantar sig..det stör mig.

Ingen rör min Ronja UPPFATTAT!?

2007-11-27 @ 21:59:21
Postat av: Cissi

"Smyger mig tyst förbi diskussionen.."

.. ah, läste lite för fort. Tyckte du skrev att dina föräldrar skulle betala 5000 o du resten o dom tänkte sig runt 5000 =p. Jag tänkte att den är ju ialla fall billigare än den rosa! (A)
Då kan jag tänka mig att det är lite mycket pengar =( ..fast du fick o andra sidan åka till Grekland i somras ;) och det enda positiva med att inte ha någon att åka med är att det blev pengar över till en trevlig dator! =P
Men för 5000 kr får du ialla fall en som är bättre än min gamla ;).. shiit vad de har sjunkit i pris! Betalade 7000 kr för en skit-dator som Alle (och jag) inte gör något annat än klaga över nu 2 år senare :P
Lycka till med valet ialla fall! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback